Nie od razu jest odpowiedź

Prof. Janusz Kempa z Płocka nie rezygnuje z ambitnych celów w kształceniu młodzieży. Jak je jednak realizować w dobie pandemii?

Na początku roku szkolnego żartowaliśmy z uczniami, że nauczyciel w klasie powinien stać za atrapą ekranu komputera i przez nią uczyć, bo tak bardzo młode pokolenie przyzwyczaiło się do zdalnego sposobu nauczania. Z pewnością inny jest odbiór i inne są ich reakcje. Wydaje się, jakby byli „przyśnięci”, mniej aktywni, ale to dla mnie bardziej wyzwanie niż przeszkoda – mówi prof. Kempa, który od 10 lat uczy fizyki w klasie akademickiej Liceum Ogólnokształcącego im. marsz. Stanisława Małachowskiego w Płocku.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

Czytasz fragment artykułu

Subskrybuj i czytaj całość

już od 14,90

Poznaj pełną ofertę SUBSKRYPCJI

Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

ks. Włodzimierz Piętka