Trzeba mieć smak

Agnieszka Małecka

|

Gość Płocki 25/2018

publikacja 21.06.2018 00:00

W Płocku odbyła się konferencja, która ma być jedną z form integrowania katolickich przedsiębiorców.

Panel dyskusyjny z udziałem m.in. Krzysztofa Jędrzejewskiego (trzeci z lewej) zamienił się w rozmowę w niedużej grupie. Panel dyskusyjny z udziałem m.in. Krzysztofa Jędrzejewskiego (trzeci z lewej) zamienił się w rozmowę w niedużej grupie.
Agnieszka Małecka /Foto Gość

Cztery lata temu trybuny płockiej Orlen Areny zapełniło kilkuset polskich biznesmenów, którzy przyjechali na konferencję „Wiara w biznesie” z udziałem Romana Kluski i Chrisa Lowneya, byłego dyrektora potężnego banku J.P. Morgan. Cykl spotkań „Katolicka rewolucja w biznesie”, które w ostatnich miesiącach odbywały się w różnych miastach, były pokłosiem tamtej konferencji.

Dostępne jest 15% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.